2010. augusztus 9., hétfő

Skype hívó megjelenítése Drupal 6 -ban

Skype elérhetőségeket szerettem volna hozzáadni a Drupal 6-hoz, sok kutakodás, tesztelés után ezekre jutottam:

Profil mezőhöz:
Ez volt a legegyszerűbb, van hozzá kész modul, amelyik jól is működik: Skype status.


Blokkba:
A Profilokat node-dá alakítottam a Content profile modullal, adtam hozzá egy "field_skype" című cck mezőt. Ez a kód jeleníti meg a skype hívó linket, de csak ha az adott profil oldalon vagyok és meg lett adva skype azonosító:
if (arg(0) == 'node' && is_numeric(arg(1))) {
  if ($node = node_load(arg(1))) {
    if ($node->type == 'profile') {
      $skype_name = check_plain($node->field_skype[0]['value']);
    }
  }

  if (!empty($skype_name)) {
    print 'Hívj fel!';
  }
}
?>

Cck mezőben:
Többet akartam, mint hogy csak a hívó link legyen ott, valamint szerettem volna egy helyre tenni a többi elérhetőségi adattal is. 
Ezért létrehoztam egy computed field típusú cck mezőt, amelynek ezeket az értékeket adtam meg:

Számítási kód:
$node_field[0]['value'] = $node->field_skype[0]['value'];
Megjelenési forma:
$display = 'My status';


Status
Szerettem volna még az elérhetőségi státuszt is megjeleníteni, ehhez ezzel a kóddal bajlódtam, de nem sikerült rávennem a Drupalt, hogy az ellenőrzéshez elindítsa a javascriptet:
echo '';
?>
Ha van ötleted rá, kérlek írd meg!
Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése